2012-12-16

Om YGG

Hej alla systrar, gurls, grrls, grrrls och feministz!

På den här sidan vill jag sprida feministisk/aktivistisk/queer pepp. Länklistorna är inte färdiga och det blir de nog aldrig heller. Kommer att fylla på dem titt som tätt. Musiklistan kan ju bli hur lång som helst, och det kommer den nog att bli. Har en förkärlek för serier och tecknade grejer så det kommer det bli mycket av här. Målet med den här sidan är att få alla i hela världen att bli feminister. Minst.

Om du vill tipsa om något som du tycker skulle passa in här så är jag idel öra. Kanske en peppig film/blogg/kommande spelning/demonstration/musikvideo/person eller vad som helst. Maila så kan jag lägga till tipset i någon av länklistorna eller göra ett inlägg av det. Tips, kärleksbrev och dylikt kan skickas till sara@yougogrrl.com.

Om jag inte anger någon källa till bilderna jag lägger upp så är det mina egna bilder. De får sparas och postas på andra ställen, men länka i så fall!

Jag som skriver här heter Sara & är såhär snygg enligt Sabina Larsson:

Ja, det är ett tutt-halsband jag har runt halsen. Snyggt va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar